دات نت نیوک
fa-IRen-US
X

جلسه ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت و تبادل الکترونیک اسناد برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت و تبادل الکترونیک اسناد با حضور معاونین درمان ، توسعه و مدیریت منابع، معاون بهداشت ، روسا و مدیران داخلی بیمارستان ها ، مدیر پروژه تبادل اسناد الکترونیک و رئیس بیمه سلامت شوشتر در دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر، در این جلسه که با ریاست دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی و حسب تاکید وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تشکیل ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت و تبادل الکترونیک اسناد در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور برگزار شد، راهکار های اجرایی به منظور تلاش وافر دانشکده علوم پزشکی شوشتر در راستای پوشش ۱۰۰ درصدی پرونده الکترونیک سلامت در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خانم مهندس سیده بشری موسوی، رءیس اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی شوشتر و دبیر ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت شهرستان در این جلسه از معاونین و مدیران بیمارستان ها خواست مطابق دستورالعمل های موجود و با تلاش مجدانه نسبت به رفع خطاهای موجود در ارسال پرونده ها به سامانه سپاس (سامانه پرونده الکترونیک سلامت ) باهمکاری کارشناسان انفورماتیک بیمارستانها، مسولین واحدهای مدارک پزشکی ، آزمایشگاه ، مترون، ترخیص و درآمد در این راستا کوشش کرده و همه توان را به کار ببندند .
پس از آن مدیر پروژه تبادل الکترونیک اسناد آقای مهندس علی ریسمان تاب به شرح خطاهای موجود در واحدهای مختلف و راه حل رفع آن پرداختند و درصد پیشرفت را نسبت به جلسه اول ارائه نمودند .

شایان ذکر است، پوشش همگانی پرونده الکترونیک سلامت در کشور تاثیر بسیار زیادی در ارتقای کیفیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم خواهد داشت.

مطالب مرتبط

Sort by: